loading...

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش

باید‌ها و نباید‌ها در چاپ و طراحی تراکت 20 تیر, 1403 توسط گروه دیجیتال مارکتینگ طرح و نقش بدون نظر چه در حال سازماندهی فروش، راه اندازی یک محصول یا افتتاح یک فر...

بازدید : 2
دوشنبه 31 فروردين 1404 زمان : 17:32
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش

باید‌ها و نباید‌ها در چاپ و طراحی تراکت

20 تیر, 1403

توسط گروه دیجیتال مارکتینگ طرح و نقش

بدون نظر

باید‌ها و نباید‌ها در چاپ و طراحی تراکت

چه در حال سازماندهی فروش، راه اندازی یک محصول یا افتتاح یک فروشگاه جدید در یک مکان نزدیک باشید، باید تبلیغ کنید. به غیر از اعلام آن در تلویزیون یا در روزنامه‌های محلی، تراکت‌ها یک ابزار بازاریابی مستقیم موثر هستند. آنها همچنین می‌توانند به شما در تبلیغکسب و کار یا رویداد ویژه با بودجه کمک کنند. برخی از رایج‌ترین راه‌ها برای تحویل تراکت‌ها به صورت درج روزنامه، ارسال پستی درب منزل، تحویل دستی در خیابان یا توزیع در فروشگاه است. اما قبل از چاپتراکت، باید یک طرح دیدنی ایجاد کنید تا از تبدیل آن مطمئن شوید.

این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چه بایدها و نبایدهایی را در هنگام طراحی یک تراکت خوب برای جذب مخاطبان هدف خود رعایت کنید.

باید:

1) از یک عنوان جذاب استفاده کنید

اولین چیزی که گیرنده در تراکت می‌خواند تیتر آن است. اطمینان حاصل کنید که از یک بیانیه آموزنده و جذاب استفاده می‌کنید که در نگاه اول به مخاطب می‌گوید که تراکت درباره چیست. برخی از کسب و کارها با استفاده از نام شرکت به جای تیتر اشتباه می‌کنند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این ابزاری برای تبلیغآنچه ارائه می‌دهید است، نه یک کارت ویزیت.

باید‌ها و نباید‌ها در چاپ و طراحی تراکت

باید‌ها و نباید‌ها در چاپ و طراحی تراکت

2) مشخصات خریدار خود را وارد کنید

این در مورد تمام ابزارهای بازاریابیکه طراحیمی‌کنید صدق می‌کند. شما باید همیشه روی درج شخصیت خریدار در تراکت تمرکز کنید تا محتوا برای آنها جذاب باشد. از عناصری استفاده کنید که می‌دانید مخاطب هدف شما از آن استقبال می‌کند و بر اساس آن نسخه را پیش نویس کنید. برای مثال، زبانی را که صحبت می‌کنند، نمادی که تشخیص می‌دهند و عکس‌هایی که می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند را شامل شود.

3) آن را ساده نگه دارید

طرحهای ساده همیشه برای تراکت‌ها توصیه می‌شود تا پیام شما را به وضوح منتقل کنند. گیرنده باید بتواند با نگاه کردن به تراکت در عرض 3 ثانیه ایده‌‌‌ای از آنچه ارائه می‌دهید داشته باشد. از متن واضح و دقیق، رنگ‌های بصری دلپذیر، فضای سفید متعادل و طراحی نامرتب برای ایجاد یک تراکت ساده و در عین حال کاربردی استفاده کنید.

باید‌ها و نباید‌ها در چاپ و طراحی تراکت

باید‌ها و نباید‌ها در چاپ و طراحی تراکت

4) از رنگ‌ها و گرافیک‌های ثابت استفاده کنید

رنگ‌ها و گرافیک‌های مورد استفاده برای طراحی تراکت باید با برند شما مطابقت داشته باشد. برای مثال، اگر کفش‌های ورزشی را تبلیغمی‌کنید، به جای عکس‌های انتزاعی، تصویری از یک دونده عرق‌ریزه را اضافه کنید تا مرتبط باشد. همچنین، رنگ‌ها را از پالت لوگوی خود انتخاب کنید تا تراکت قابل ارتباط باشد.

نباید:

1) از طرح‌های شلوغ استفاده نکنید،

تلاش برای گفتن بیش از حد در مورد محصول یا خدمات خود در تراکت می‌تواند شما را دچار مشکل کند. اضافه کردن متن و تصاویر زیاد خواننده را گیج می‌کند و تراکت شما را به هم ریخته نشان می‌دهد. سعی کنید با راهنمایی و مشاوره یک طراحبا تجربه ، طرحهای ساده و شیک را انتخاب کنید و فضای خالی بگذارید تا طرح را متعادل کند و تراکت را از نظر بصری جذاب و خوانا کند.

باید‌ها و نباید‌ها در چاپ و طراحی تراکت

باید‌ها و نباید‌ها در چاپ و طراحی تراکت

2) تراکت را لبریز از اطلاعات نکنید

یک اصل خیلی ساده در مورد میزان مطالبی که روی تراکت قرار می‌دهید وجود دارد و آن هم این است که هر چه قدر هم که کم بنویسید باز هم زیاد است. انسان‌ها در این عصر هر روز با صدها تبلیغ مواجه می‌شوند و دیگر مانند گذشته برای خواند ریز به ریز تبلیغاتها وقت نمی‌گذارند. افراد در بهترین حالت زمان بسیار کوتاهی به تراکت شما توجه خواهند کرد و شما باید در همین چند ثانیه حرف اصلی را بزنید.

3) خدمات خود را فهرست نکنید

بدون شک شما باید ویژگی‌های کلیدی محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید، اما مخاطب فقط به مزایا علاقه مند خواهد بود. در محتوا باید مشکلات رایجی که مشتریان با آن روبرو هستند و نحوه حل آنها ذکر شود. برای مثال، به‌جای بیان اینکه خدمات چاپی ارائه می‌دهید، مشخص کنید که خدمات شما چگونه تراکتها، مجلات و لوازم التحریر شرکتی را با کیفیت بالا و بدون خطا در بودجه خود ارائه می‌دهند.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن)با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپو تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس‌های جامع تبلیغاتو چاپقادر است ایده‌ها وخواسته‌های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاوردر زمینه رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماسحاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ/ طراحیمی‌باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ تراکت، طراحی تراکت، چاپ بروشور،چاپ دیجیتال، چاپ، چاپخانه، کارت ویزیت، چاپ کارت ویزیت، طراحی کارت ویزیت، چاپ افست کارت پی وی سی، چاپ دیجیتال کارت پی وی سی، کارت PVC ، کارت PVC هوشمند

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1000
  • بازدید کننده امروز : 398
  • باردید دیروز : 160
  • بازدید کننده دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1168
  • بازدید ماه : 1175
  • بازدید سال : 1856
  • بازدید کلی : 1856
  • کدهای اختصاصی