بایدها و نبایدها در استیکر ماشین
20 تیر, 1403
توسط گروه تحقیق و توسعه طرح و نقش
برای اینکه بیشترین بهره را از سرمایه گذاری برند خودروی خود ببرید، باید بدانید که چگونه میتوانید شرکت خود را با گرافیک با کیفیت به بهترین شکل نشان دهید و چگونه به یک مزاحم محلی تبدیل نشوید.
ما ایرانیها به طور مدت زمان بسیاری را رانندگی میکنیم. بسیاری از ما سمت محل کار رانندگی میکنیم یا به طریقی از طریق وسیله نقلیه در رفت و آمد هستیم. در نهایت معنای این همه این است که ما زمان زیادی را در داخل و اطراف وسایل نقلیه صرف میکنیم.
ناگفته نماند که بسیاری از کسب و کارها از وسایل نقلیه ما استفاده میکنند و از موقعیتهای محدود در رفت و آمد استفاده میکنند و از وسایل نقلیه به عنوان تبلیغاتاستفاده میکنند. به سادگی با رانندگی به محل کار خود و برگشتن به آن، یک آگهی وسیله نقلیه میتواند روزانه 30000 تا 70000 نمایش خودرو را دریافت کند . حتی اگر به طور فعال آگهی سازندگان خانه را در کنار آن کامیون در مسیر کار خود نخوانید، در معرض آن قرار گرفتهاید، و در جایی، در پشت سرتان، ناخودآگاه آن اطلاعات را تصدیق کردهاید.
اکنون، قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک برچسبمغناطیسی روی کامیون خود بزنید یا ون تجاری خود را با یک روکش غول پیکر بپوشانید، به این بایدها و نبایدها توجه کنید. اگر هنوز لوگوندارید و نمیخواهید چه چیزی را در لوگوی خود بگنجانید، این آرمهای شرکت ساختمانی را بررسی کنید.
بایدها و نبایدها در استیکر ماشین
1- خودروی خود را با گرافیک یا اطلاعات زیاد نکنید. آن را ساده نگه دارید
به این فکر کنید که مهمترین اطلاعات شما چیست. این باید اطلاعات تماس شما، نام کسب و کار شما و اصول اولیه کاری باشد که انجام میدهید. این به این معنی نیست که تمام خدماتی را که در سرتاسر وسیله نقلیه خود ارائه میدهید، را فهرست کنید.
به یاد داشته باشید که شما در حال برندسازیوسیله نقلیه خود هستید، نه یک شی ثابت (و حتی اگر یک کالای ثابت را علامت گذاری میکنید، لطفاً این کار را نکنید!) مخاطبان شما فقط چند ثانیه فرصت دارند تا اطلاعات را هضم کنند. واضح و مختصر باشد. همچنین مطمئن شوید که پوششی مطابق با طراحی برندشما ایجاد کنید (یعنی از همان آرمها، رنگها، فونتها و غیره استفاده کنید) این به بینندگان کمک میکند برند و شرکت شما را بشناسند.
2- از فونت بیش از حد گلدار استفاده نکنید. از فونتی استفاده کنید که از راه دور قابل خواندن باشد.
هنگام همکاری با شرکت بازاریابیخود یا با شرکت علامت / چاپ خود، مطمئن شوید که فونتی را انتخاب کنید که از فاصله دور به راحتی قابل خواندن باشد. در حالی که اولین تمایل شما ممکن است انتخاب فونت منحصر به فرد باشد، مشتریان بالقوه شما برای خواندن یک فونت سنتی تر زمان کمتری میگذارند و راحت تر آن را میخوانند
یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید کد QR است. چگونه باید کد را اسکن کنیم؟ اگر برنامه را داریم، آیا باید از تلفن خود برای اسکن کد زمانی که باید رانندگی کنیم استفاده کنیم؟
3- فقط از برندسازی در طرف خودرو استفاده نکنید. به یاد داشته باشید وسیله نقلیه شما یک جسم سه بعدی است.
وسیله نقلیه شما میتواند از جلو، پهلوها و عقب مشاهده شود. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مهم مانند شماره تلفن و وب سایت شما به راحتی از کنارهها و پشت وسیله نقلیه شما قابل خواندن است.
از سوی دیگر، آگاه باشید که همه وسایل نقلیه یکسان ساخته نمیشوند. هنگام طراحی روکش یا گرافیکهای کوچکتر، مطمئن شوید که برای وسیله نقلیهای که قصد تبلیغات روی آن را دارید طراحی کنید. برخی از جنبههای وسایل نقلیه، مثلاً سپرها، پنجرهها یا ریلهای خاص، ممکن است نتوانند پوشانده شوند یا در برخی شهرها حتی ممکن است غیرقانونی باشد. حتماً با نصاب نیز در مورد آنچه ممکن است صحبت کنید.
بایدها و نبایدها در استیکر ماشین
4- از عکسهای بی کیفیت در وسیله نقلیه خود استفاده نکنید. از عکاسی حرفهای استفاده کنید
اگر تصمیم به استفاده از تصاویر عکس در هنگام برندسازیوسیله نقلیه خود دارید، لطفاً برای طراحی عاشقانه ما، تصاویر خود را از یک عکاس تجاریحرفهای دریافت کنید. حتی اگر وسیله نقلیه شرکت شما یک خودروی کمیهوشمند باشد، هر تصویری که برای برند آن وسیله نقلیه استفاده میشود باید به میزان قابل توجهی بزرگ شود تا به راحتی دیده شود. یک تصویر مبهم یا دانه دار روی یک وسیله نقلیه شرکتی، رک و پوست کنده، غیرحرفهای به نظر میرسد. شما میخواهید که برند خودروی شما منعکس کننده کار با کیفیت بالایی باشد که انجام میدهید.
5- پیام درست را ارسال کنید. مشتریان خود را گیج نکنید
اگر چیزی را از این مقاله حذف کردید، به این نکته توجه کنید. وقتی نوبت به برندسازی وسیله نقلیه شما میرسد، چه با روکش کامل یا یک برچسبوینیل ساده، باید طرحی مناسب برای کسب و کار خود ایجاد کنید.
به عنوان مثال، یک شرکت ساختمانی تجاری ممکن است فقط به یک آرم، آدرس وب سایت و شماره تلفن نیاز داشته باشد. این لزوماً به این معنی نیست که طراحی شما باید “خسته کننده” باشد. اضافه کردن یک هود رنگی یا یک گرافیک بزرگ راه بسیار خوبی برای متمایز کردن کسب و کار ساختمانی شما است، حرفهای باقی میماند و خیلی محافظه کار نیست.
خوب رانندگی کنید، آن را تمیز نگه دارید و به طراحی خود افتخار کنید. وسیله نقلیه شما بازتاب جهت کسب و کار شما است. نحوه رانندگی و نگهداری آن بر نحوه دید مشتریان بالقوه شرکت شما تأثیر خواهد داشت. اکنون، از بیلبوردهای متحرک شرکت خود استفاده کنید و به روش درست تبلیغکنید!
بایدها و نبایدها در استیکر ماشین
گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن)با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپو تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویسهای جامع تبلیغاتو چاپقادر است ایدهها وخواستههای تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاوردر زمینه رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماسحاصل فرمایید.
این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ/ چاپ استیکر (روی ماشین)/ چاپ روی ماشینهای پخش میباشد.
کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح نقش، چاپ، چاپ استیکر، چاپ استیکر وینیل، برندسازی، برندینگ ماشین، چاپ استیکر روی ماشین، چاپ روی ماشینهای پخش، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، چاپ استیکر ماشین، چاپ برچسبهای تبلیغاتی