مشاوره، طراحی و دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی پوستر چیست؟
20 تیر, 1403
توسط گروه دیجیتال مارکتینگ طرح و نقش
آیا شرکت شما بازاریابی پوستر را به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتیخود لحاظ میکند؟ اگر نه، فرصت بزرگی را برای جلب توجه مخاطبان و تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران از دست میدهید. 82 درصد از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری برای خرید به تبلیغات چاپی مانند پوستر نسبت به سایر اشکال تبلیغات اعتماد دارند. بیایید بررسی کنیم که چگونه شرکت شما میتواند بازاریابیپوستر را به عنوان بخشی از استراتژی چاپ خود وارد کند.
اگر میخواهید فروش را افزایش دهید، مشتریان بالقوه باید چندین بار با برند شما تعامل داشته باشند. در واقع، معمولاً قبل از خرید مشتری، هفت تعامل لازم است. استفاده از بازاریابیپوستر همراه با سایر استراتژیهای چاپ مانند خبرنامه و پست مستقیم به افزایش تعداد تعاملات مشتریان با برند شما کمک میکند. این باعث ایجاد آگاهی و اعتماد از برند میشود و در نهایت فروش را بهبود میبخشد.
اگر میخواهید مطمئن شوید که پیام پوسترشما واقعاً به گروه هدف میرسد، باید یک کارت پستالرا به همان منطقه جمعیتی یا منطقهای که پوسترهای شما نمایش داده شدهاند ارسال کنید. نمایش تبلیغات شما در مقابل مخاطبان هدف شما به چند روش مختلف میتواند به تقویت پیام و افزایش بازگشت سرمایه در هر دو بخش کمک کند.
از آنجایی که ۷۷ درصد از مصرفکنندگان بر اساس برند خرید میکنند، توسعه آگاهی از برند باید اولویت اصلی شرکتها باشد. با ترکیب بازاریابیپوستر با استراتژیهای چاپ فعلیتان، میتوانید تعداد تعاملات احتمالی با شرکت خود را افزایش دهید و آگاهی از برند مهم را افزایش دهید.
بازاریابی پوستر چیست؟
ما در دنیای دیجیتال زندگی میکنیم، بنابراین تعجبی ندارد که اگر میخواهید مشتری جذب کنید، تبلیغات آنلاین ضروری است. اما این بدان معنا نیست که باید چاپرا نادیده بگیرید. در واقع، بازاریابی پوستر میتواند به شما کمک کند تا ترافیک را به پلتفرمهای آنلاین خود هدایت کنید.
قرار دادن دستههای شرکت شما در پوسترهابه مشتریان این امکان را میدهد تا بدانند چگونه میتوانند شما را در رسانههای اجتماعی پیدا کنند. همچنین میتوانید از پوسترها برای تبلیغ یک هشتگ منحصربهفرد استفاده کنید و بینندگان را به تعامل آنلاین با برند شما تشویق کنید.
به تبلیغ صفحه فرود کلیدی یا فرم ثبت نام علاقه دارید؟ یک کد QR به پوستر خود اضافه کنید که بینندگان را به صفحه هدف هدایت کند. استفاده از تبلیغات پوستری در کنار تبلیغات دیجیتال، نقاط تماس خاطره انگیزی را به سفر مشتری اضافه میکند و به برند شما کمک میکند تا از بقیه متمایز شود.
بازاریابی پوستری موفق چگونه است؟
بنابراین اکنون اهمیت پوستر در تبلیغاترا درک میکنید، کار عالی! اما چگونه یکی را ایجاد کنید که توجه مشتریان خود را به خود جلب کند؟ در زیر استراتژیهای برتر خود را برای طراحی پوستری که سروصدا ایجاد میکند، بیان کردهایم.
بازاریابی پوستر چیست؟
در حالی که ممکن است وسوسه شوید از فونتهای پیچیده و طرحهای دقیق استفاده کنید، تصاویر پیچیده را برای یک رسانه تبلیغاتی متفاوت ذخیره کنید .شما میخواهید پوسترهااز نظر بصری جذاب به نظر برسند بدون اینکه درهم به نظر برسند. کمتر، بیشتر است. مشتریان ممکن است فقط یک نگاه سریع داشته باشند، بنابراین شما یک لحظه بسیار کوتاه در زمان دارید تا توجه مشتری را جلب کنید.
برای استفاده حداکثری از کمپین بازاریابیخود، استفاده از تبلیغات پوستری در کنار سایر استراتژیهای بازاریابی مانند رسانههای اجتماعی یا پست مستقیم مهم است. اما باید تصویر برند ثابتی را در همه کانالها حفظ کنید. این به معنای استفاده از تصاویر و پیامهای مشابه در همه تبلیغات است. انجام این کار شناخت برند خود را آسان تر میکند و ممکن است شاهد افزایش فروش باشید. برندهایی که تصویر برند ثابتی دارند 33 درصد درآمد را افزایش میدهند.
بازاریابی پوستر چیست؟
اگر مشتریان بالقوه نتوانند پوستر شما را ببینند، یک شعار جذاب و طراحی جسورانه برای شما مفید نخواهد بود. به همین دلیل مهم است که پوسترهارا در مناطقی که ترافیک بالایی دارند در میان مخاطبان هدف خود نمایش دهید.
قبل از اینکه مکان پوستر خود را انتخاب کنید، به این فکر کنید که مشتریان شما بیشتر وقت خود را در کجا میگذرانند. اگر بزرگسالان جوان را هدف قرار میدهید، نصب پوسترها در محوطه دانشگاه میتواند ایده خوبی باشد. اگر خانوادهها را هدف قرار میدهید، پوسترها را در مراکز خرید یا در مشاغل نزدیک مدارس قرار دهید.
بازاریابی پوستر چیست؟
این احتمال وجود دارد که مخاطبان هدف شما از نزدیک آثار شما را مانند پوستر کنسرت گروه مورد علاقه خود بررسی نکنند. بنابراین مهم است که پیام شما از راه دور به راحتی قابل خواندن باشد. به جای اینکه سعی کنید کل یک پاراگراف را روی تبلیغ خود بچسبانید، روی یک بیانیه قوی یا تیتر جلب توجه تمرکز کنید. شما همچنین میخواهید از یک فونت ساده استفاده کنید که خواندن آن آسان باشد. دو سبک فونت رایج مورد استفاده برای پوسترهاSerif و Sans Serif هستند. هر کدام ظاهر و احساس متفاوتی را ارائه میدهند، اما هر یک از این سبکها میتوانند برای تبلیغات پوستری کار کنند.
اگر میخواهید بازگشت سرمایه (ROI) خود را به حداکثر برسانید، مهم است که یک فراخوان قوی برای اقدام (CTA) در پوستر خود قرار دهید. یک CTA به بینندگان اجازه میدهد تا بدانند برای ادامه تعامل با برند شما چه اقدامیباید انجام دهند. هنگام ایجاد یک CTA، کلمات اکشنی را انتخاب کنید که مخاطب شما را درگیر کند. نمونههایی از کلمات عملی که میتوانید امتحان کنید عبارتند از:
- کشف کردن
- اشتراک گذاری
- کاوش
- فرا گرفتن
بازاریابی پوستر چیست؟
گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن)با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپو تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویسهای جامع تبلیغاتو چاپقادر است ایدهها و خواستههای تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاوردر زمینه رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماسحاصل فرمایید.
این مقاله زیر مجموعه خدمات مهارت آموزش / آموزش فتوشاپ مقدماتی میباشد.
کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ پوستر، چاپ پوستر دیواری، تبلیغات چاپی، ذهنیت استراتژیک، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، تبلیغات، کمپین تبلبغاتی، برندینگ، شبکه اجتماعی، وب سایت، راحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانههای تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت