نحوه بسته بندیو ارسال محصولات
20 تیر, 1403
توسط گروه تحقیق و توسعه طرح و نقش
چه یک فروشگاه تجارت الکترونیک، یک توزیع کننده یا یک خالق مستقل باشید، حمل و نقل محصولات بخش مهمیاز تجارت شما است. مشتریان شما انتظار دارند محصولاتشان به موقع و در شرایط خوب به دستشان برسد. از طرفی، این بدان معناست که باید محصولات خود را به درستی بسته بندیکنید تا در طول حمل و نقل از آنها محافظت کنید. بسته بندیعلاوه بر محافظت بیشتر، میتواند به برند شما ارزش افزوده و دریافت بسته را با طرحهای گرافیکییا حتی یک یادداشت دست نویس سرگرم کننده تر کند. همچنین آماده سازی محصولات خود برای ارسال به مشتریان ضروری است. استفاده از برچسب گذاری مناسب و کار با حامل مناسب میتواند به شما کمک کند در هزینههای حمل و نقل خود صرفه جویی کنید و مطمئن شوید که همه چیز مطابق انتظار میرسد. راهنمای حمل و نقل ما را برای راهنمایی و مشاوره در مورد تمام فعالیتهای بسته بندیو حمل و نقل خود بررسی کنید.
دانستن نحوه محافظت از اقلام هنگام حمل و نقل مستلزم دانش کامل بسته بندیمحصول است. این شامل طراحی و تولید یک ظرف بصری جذاب و محافظ برای محصولات شما است که شامل سه قسمت است. بسته بندیمحصول حاوی خود محصول است و معمولاً دارای مارک است. به عنوان مثال، اگر محصول شما عطر است، بطری شیشهای با برچسب مارک بسته بندی محصول است. بسته بندی بیرونی از محصول در هنگام حمل و نقل محافظت میکند. این اغلب یک جعبه مقوایی مستطیلی، پاکت حمل و نقل صاف یا کیسه پستی است. بسته بندی داخلی هر چیزی است که در داخل بسته بندی بیرونی قرار میگیرد. ممکن است بستهای از سه عطر را در یک جعبه تزئینی با مارک تجاریبرای شرکت خود ارسال کنید. بسته بندیداخلی نیز شامل مواد بسته بندی، اعم از کاغذ خرد شده، بسته بندی بادام زمینی یا بسته بندی حباب دار است. اگر کارت ویزیت یا کوپن تبلیغاتی را همراه با سفارش ارسال میکنید، این نیز بخشی از بسته بندی داخلی است. قبل از اینکه محصولات خود را بسته بندی کنید، ارزیابی آنها بر اساس سه ویژگی ضروری است:
- وزن:به بستهبندی به اندازهای قوی نیاز دارید که هر چیزی را که داخل آن است نگه دارید. اقلام سنگینتر اغلب نیاز به راهاندازی چند لایه دارند، در حالی که اقلام سبک را میتوان در کیسهها ارسال کرد.
- اندازه و شکل:هنگام بستهبندی هر محصولی، لبهها نباید با بستهبندی بیرونی تماس داشته باشند. اندازه و شکل محصول خود را در نظر بگیرید و جعبه یا پستی را انتخاب کنید که هم برای محصول و هم برای مواد بالشتک به اندازه کافی بزرگ باشد.
- ارزش و شکنندگی:اشیاء با ارزش و شکستنی در حمل و نقل به محافظت بیشتری نیاز دارند. جعبه همچنین باید دارای برچسبی باشد که روی آن نوشته شده است «شکننده» و احتمالاً یک فلش که نشان میدهد از کجا باید ظرف را نگهداری کرد و به آن دست زد.
نحوه بسته بندیو ارسال محصول
نحوه بسته بندی محصولات کوچک تا متوسط
اکثر مشاغل کوچک بسته بندیو حمل و نقل کالاها و کالاها دارای بستههایی هستند که کوچک یا متوسط در نظر گرفته میشوند. از شمعها گرفته تا لوازم آرایشی و تلفنهای هوشمند، بسیاری از کالاهای مصرفیروزمره به راحتی بسته بندیمیشوند. محصولات کوچکتر به ملاحظات لجستیکی کمتری نیاز دارند. با این حال، دانستن نحوه محافظت از محصولات کوچک در طول حمل و نقل بسیار مهم است. اگر محصول شما را میتوان کوچک یا حتی متوسط در نظر گرفت، این نکات بسته بندیرا برای نگهداری و توزیع محصول دنبال کنید:
1. نوع بسته بندی خود را انتخاب کنید
بسته شما ممکن است در مسیر رسیدن به مقصد نهایی از دستان و قطعات مختلف تجهیزات عبور کند. بسیار مهم است که مواد بسته بندیرا انتخاب کنید که از محصول شما محافظت کند و در طول حمل و نقل پایدار بماند. برای محصولات کوچک، شما معمولاً سه گزینه دارید:
- جعبههای مقوایی راه راه:مقوا محکم و سبک است، به این معنی که میتواند از محصول شما محافظت کند بدون اینکه به وزن حمل و نقل شما اضافه کند. از همه محصولاتی که ارسال میشوند، 90٪ در مقوا بستهبندی میشوند زیرا ایمن در نظر گرفته میشود.
- پستکنندههای پددار:پستکنندههای پددار معمولاً برای اقلام کوچک، صاف یا ظریف هستند. آنها برای جواهرات، اقلام دست ساز، کتاب و لوازم الکترونیکی عالی هستند. آنها با مقداری بالشتک داخلی عرضه میشوند که میتوانید با کاغذ بازیافتی یا بسته بندیحباب دار به آن اضافه کنید.
- کیسه یا پاکت حمل و نقل:کیسه پلی اورتان یا پاکت پلاستیکی محکم و سبک وزن است. آنها همچنین خود آب بندی هستند که میتواند عملیات بسته بندیرا ساده کند. مانند پستکنندهها، برای اقلام کوچکتر بهترین هستند.
2. تصمیم بگیرید که آیا سفارشی کنید یا خیر
برای یک فروشگاه تجارت الکترونیکی نوپا یا یک صنعتگر مستقل، بسته بندیسفارشی میتواند برند شما را متمایز کند و به محصولات شما تجربهای شبیه بوتیک بدهد. یک بسته زیبا همچنین میتواند به شما تبلیغات رایگان بدهد، زیرا مشتریان از ارسال ویدیوهای جعبه گشایی در فیدهای رسانههای اجتماعی خود لذت خواهند برد. به علاوه، 55 درصد از خریداران آنلاین در صورتی که سفارش آنها در بسته بندی سفارشیرسیده باشد، به وب سایت باز میگردند. اگر برند بسته بندیخود را انتخاب میکنید، باید با یک طراح و تامین کننده بسته بندیکار کنید. اگر نمیتوانید کل جعبه خود را سفارشی کنید، چند محصول بستهبندی مقرونبهصرفه اضافه کنید تا تحویلهای خود را بهبود ببخشید. راههای دیگر برای برندسازی بستهبندی شما ممکن است شامل برچسب مارک، یادداشت دستنویس، درج تبلیغاتی، نوار بستهبندی مارک یا حتی یک هدیه رایگان باشد.
نحوه بسته بندیو ارسال محصول
3. پرکننده محافظ را اضافه کنید
هنگامیکه محصولات شما در طول حمل و نقل نیاز به نگه داشتن دارند، باید بدانید که چگونه جعبهها را برای ارسال با نوع و مقدار مناسب بسته بندیکنید. بالشتک محافظ برای محافظت از اقلام کوچک شما در هنگام حمل و نقل بسیار مهم است. هر مورد را جداگانه بپیچید تا در داخل جعبه با یکدیگر برخورد نکنند. اگر محصول مستعد رطوبت یا کثیفی است، آن را برای محافظتدر داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید. از هر طرف حداقل 2 اینچ از بالشتک استفاده کنید و هیچ فضای خالی در ظرف باقی نماند. در عین حال از پر کردن بیش از حد آن خودداری کنید. افزودن پرکننده بیش از حد ممکن است باعث ترکیدن جعبه یا کیسه در حین حمل و نقل شود. شما میتوانید از بین پرکنندههای بسته بندیسنتی و سازگار با محیط زیست، از جمله:
- دستمال کاغذی
- بادام زمینی بسته بندیفوم یا نشاسته ذرت
- درج مقوا
- کاغذ مچاله شده، چروکیده یا خرد شده
- درج فوم پلی اورتان
- بالشهای هوا
- بسته بندیحباب دار
4. بسته را مهر و موم کنید
اگر از کیسه پلی یورتان استفاده میکنید، باید با یک نوار چسب همراه باشد. اطمینان حاصل کنید که کیف شما کاملاً مهر و موم شده است تا از باز شدن آن در هنگام حمل و نقل جلوگیری شود. اگر بسته بندیشما به خودی خود مهر و مومنمیشود، از نوار بسته بندیبا عرض حداقل 2 اینچ و به اندازه کافی محکم استفاده کنید تا هر آنچه در بسته شما وجود دارد را در خود جای دهد. در صورت آب بندی جعبه، از روش H-taping استفاده کنید. این تکنیک ابتدا شامل مهر و موم کردن لبهها و سپس لبهها است، بنابراین نوار یک الگوی H ایجاد میکند. هر دو درز پایین و بالای جعبه را بچسبانید و مطمئن شوید که نوار میتواند به اندازه کافی از وسایل سنگین پشتیبانی کند.
نحوه بسته بندیو ارسال محصول
5. روش BOX-IN-BOX را در نظر بگیرید
پس از بسته بندیو مهر و موم کردن بسته کوچک خود، ممکن است بخواهید آن را در یک جعبه بزرگتر با مواد پرکننده بیشتری قرار دهید. در حالی که بیشتر محمولهها به این محافظت اضافی نیاز ندارند، یک محصول شکننده یا ارزشمند از لایه اضافی بهره میبرد. برای استفاده از این روش ابتدا جعبه داخلی خود را آماده کنید. جعبه بیرونی شما باید به اندازهای بزرگ باشد که جعبه داخلی را به اضافه یک بافر 2 اینچی پرکننده داشته باشد. در مرحله بعد، پایه جعبه بیرونی را با مواد پرکننده پر کنید، مانند بسته بندیبادام زمینی. ظرف داخلی خود را داخل آن قرار دهید و سپس بقیه مواد پرکننده را اضافه کنید تا بسته بندی داخلیاحاطه شود. سپس، جعبه بیرونی را مانند جعبه داخلی مهر و موم کنید.
نحوه بسته بندی محصولات بزرگ
فرقی نمیکند یخچال، تشک یا چیز دیگری ارسال میکنید، هنگام بستهبندی اقلام سنگین یا بزرگ باید اقدامات احتیاطیبیشتری انجام دهید. محصولات بزرگتر شما نیاز به محافظت در برابر ارتعاشات، ریزشهای تصادفی و فشرده شدن در برابر انباشته شدن در حین ذخیره سازی دارند.
1. مواد مناسب را پیدا کنید
یک کیسه، پاکت نامه یا پستی پر شده برای محصولات بزرگتر شما بسیار کوچک خواهد بود. در عوض، به یک جعبه مقوایی راه راه سنگین نیاز دارید. به دنبال یکی با چندین لایه و درز باشید که به جای چسباندن، دوخته یا منگنه شده باشد. از جعبه قدیمیبرای یک کالای بزرگ استفاده مجدد نکنید زیرا نمیتوانید استحکام آن را تضمین کنید.
2. FILLER را اضافه کنید
مانند محصولات کوچکتر، اقلام بزرگتر نیز به پرکننده نیاز دارند. با این حال، هنگام حمل و نقل اقلام سنگین، کاغذ مچاله شده و بالشتکهای سبک وزن قابل تحمل نیستند. در عوض، از فوم پلی استایرن مهندسی شده به شکلی برای نگهداری محصولاستفاده کنید. درج مقوا راه راه نیز میتواند مورد شما را گهواره کند. مانند بستههای کوچکتر، حداقل 2 اینچ از هر طرف فضا را هدف قرار دهید تا محصول به دیوارههای جعبه برخورد نکند. در صورت امکان، روش جعبه دوبل برای اقلام بزرگتر و سنگین تر نیز توصیه میشود.
نحوه بسته بندیو ارسال محصول
3. جعبه را مهر و موم کنید
مانند جعبههای کوچکتر، باید جعبه را در اطراف هر لبه با نوار ببندید. در این مورد، از چند لایه نوار چسب سنگین استفاده خواهید کرد. یک نوار فایبرگلاس تقویت شده و فعال شده با آب میتواند به مقوا بچسبد و اطمینان حاصل کند که جعبه شما در تمام طول سفر مهر و موم میشود.
4. در صورت نیاز پالت کنید
محصولات بزرگتر اغلب دارای بسته بندیحمل و نقل اضافی مانند یک پالت هستند. یک پالت حمل و نقل به حامل حمل و نقل شما اجازه میدهد تا محصول شما را با استفاده از تجهیزات جابجایی مواد مانند لیفتراک بارگیری و تخلیه کند. یک محصول بزرگ پالت شده ممکن است با بسته بندیجمع شونده یا کشدار بسته شود، که در حین حمل و نقلبالشتک ایجاد میکند و همه چیز را کنار هم نگه میدارد. یک محصول پالت شده همچنین میتواند به شکل دیگری بسته یا محکم شود.
چگونه محصولات خود را برای ارسال و توزیع بسته بندی کنید
هنگام ارسال محصولات به یک توزیع کننده و برای قرار دادن در فروشگاهها، باید الزامات مختلف بسته بندیرا در نظر بگیرید. اگر مشتری شما یک توزیع کننده است، میتواند الزامات خاصی برای نحوه عملکرد، مقررات صنعت و حداقل الزامات سفارش داشته باشد. بهعنوان بستهبندی، محصولات جداگانه را بر اساس وزن و مقدار مورد نیاز توزیعکنندهتان در جعبههایی بستهبندی میکنید. سپس، کیسها را در پالتها بسته بندیمیکنید. توزیعکننده شما احتمالاً به اندازهها و انواع پالتهای خاصی نیاز دارد تا مطمئن شود که متناسب با تجهیزات آنها است. آنها همچنین حداکثر ارتفاع پالت را تعیین میکنند. در نظر بگیرید که آیا توزیع کننده محصولاتذخیره شده را در موجودی خود نگه میدارد و شرایط نگهداری آنها چگونه است. درک شبکه توزیع شما و اینکه چگونه محصول و بسته بندیبیرونی شما در سراسر زنجیره تامین جابجا میشود، بسیار مهم است. برای طراحی سیستمهای مهار ایمن که از طریق جابجایی، حمل و نقل و ذخیره سازی دوام میآورند، عواملی مانند:
- نوع و اندازه پالت.
- انباشتن پالت یا پیکربندی ذخیره سازی.
- مشخصات حداکثر و حداقل ارتفاع پالت و وزن بار.
- آیا برای انباشتن پالت از ورقهای لغزنده، ورقهای لایه یا درپوش استفاده میشود.
- اینکه آیا بار پالت شده با استفاده از بسته بندیکششی، بسته بندیکوچک، ستونهای گوشه یا تسمه ایمن میشود.
- از چه نوع کانتینرهای حمل و نقل استفاده میشود، مانند سینی، جعبه، جعبه یا سطل.
- خواص مواد مورد نیاز، مانند مقاومت در برابر رطوبت و مقاومت در برابر شکست.
- چه نوع پرکننده محافظ مورد نیاز است.
در نظر گرفتن هر مرحله در فرآیند حمل و نقل و توزیع و رعایت تمام مشخصات تضمین میکند که محصولات شما محافظت میشوند و به صورت یکپارچه به مقصد نهایی خود میرسند. همچنین به شما کمک میکند تا از تنگناها در زنجیره تامین با بسته بندیهایی که با روشهای انبارداری و جابجایی مواد مطابقت دارد جلوگیری کنید.
نحوه بسته بندیو ارسال محصول
نحوه ارسال محصولات
قبل از اینکه محصولات خود را برای حمل و نقل آماده کنید، مطمئن شوید که آنها با ظرف حمل و نقل مناسب، پرکننده و برگه بسته بندی بسته بندیشده اند. هنگامیکه تصمیم گرفتید چگونه محصولات خود را برای حمل و نقل بسته بندی کنید، میتوانید برای حمل و نقل آماده شوید. جزئیات دقیق آماده سازیحمل و نقل شما به الزامات حمل و نقل حامل انتخابی شما بستگی دارد. به طور کلی، این فرآیند چند مرحله ساده را دنبال میکند.
نحوه ارسال اقلام کوچک تا متوسط
هنگامیکه اقلام کوچک یا متوسط خود را بسته بندیکردید، میتوانید آنها را برای ارسال آماده کنید. این پنج نکته حمل و نقل تجارت الکترونیک را دنبال کنید.
1. بسته خود را اندازه گیری و وزن کنید
وقتی محصولات شما در لایه نهایی بسته بندیقرار گرفتند، میتوانید ابعاد حمل و نقل و وزن کل خود را بفهمید. ابتدا طول، عرض و ارتفاع بسته خود را اندازه بگیرید. سه بعد را ضرب کنید و عدد را بر مقسومکنندهی ابعادی که توسط حامل انتخابی شما درخواست شده است تقسیم کنید. این شکل وزن بعدی بسته شما را نشان میدهد که گاهی اوقات به اختصار Dim weight خوانده میشود. سپس بسته خود را بر حسب پوند یا اونس وزن کنید. در صنعت لجستیک، این عدد به عنوان وزن مرده بسته یا وزن واقعی شناخته میشود.
2. نرخ حمل و نقل خود را محاسبه کنید و شرکتهای مخابراتی را مقایسه کنید
برخی از شرکتهای حملونقل شما را بر اساس وزن ابعادی بستهها شارژ میکنند، به این معنی که چقدر فضای کامیون آنها را اشغال میکند. سایر حاملها ممکن است از وزن مرده بسته شما استفاده کنند. با این حال، دیگران ممکن است بزرگتر از این دو را بگیرند. برای محاسبه هزینههای حمل و نقل با شرکت مخابراتی خود یا گروهی از شرکتهای مخابراتیکه در نظر دارید کار کنید. وزن ابعادی و واقعی را در کنار مبدا و مقصد ارائه خواهید کرد. در حالی که مقایسه هزینهها ضروری است، به یاد داشته باشید که به سطح خدماتی که یک شرکت ارائه میدهد نگاه کنید. اگر میخواهید یک مهلت تحویل تهاجمیرا رعایت کنید، به یک شرکت مخابراتی با سوابق برای عملکرد به موقع و انعطافپذیری برای برآوردن نیازهای شما نیاز دارید. الف> اگر کالای کوچکی را به صورت محلی ارسال میکنید، حتی ممکن است یک سرویس پیک را انتخاب کنید که بتواند کالای شما را از طریق دوچرخه یا ماشین تحویل دهد. این امر مشتریان شما را که بسته خود را به موقع دریافت میکنند از دست یک نماینده یونیفرم پوش و حرفهای تحت تأثیر قرار میدهد. همچنین وقتی یک پیام رسان دوچرخه بتواند سریعتر و مقرون به صرفه تر به آنجا برسد، هزینه فضای یک ون حمل و نقل بزرگ را پرداخت نخواهید کرد.
3. شرکت مخابراتی خود را رزرو کنید
هنگامیکه در شرکت حاملی مستقر شدید که قیمتها و ضمانتهای حمل و نقل آن برای کسب و کار شما منطقی است، برای تأیید حمل و نقل خود با آنها همکاری کنید. آنها تحویل و تحویل شما را برنامه ریزی میکنند یا به شما میگویند بسته خود را کجا بیاورید.
4. بسته خود را برچسب بزنید و ارسال کنید
برچسبهای حمل و نقل را که شرکت حامل شما ارائه میدهد چاپ کنید و با استفاده از نوار بسته بندیشفاف به بستههای خود وصل کنید. هر برچسب و برچسب دیگری را که برای حمل ایمن اقلام مورد نیاز است وصل کنید. به عنوان مثال، اگر محصول شما دارای باتری لیتیومییا هر گونه موادهازمات باشد، ممکن است به برچسبخاصی نیاز داشته باشید. سپس، شما آماده ارسال محموله خود هستید.
نحوه ارسال اقلام بزرگ و سنگین
از برخی جهات، ارسال یک کالای بزرگ تفاوت چندانی با ارسال یک محصول کوچک ندارد. به طور کلی، شما همین روند را برای نحوه ارسال اقلام سنگین دنبال خواهید کرد. این کار با بسته بندیمحصول، اندازه گیری آن، محاسبه و مقایسه نرخها، رزرو محموله و در نهایت آماده سازی آن برای تحویل شروع میشود. با این حال، هنگام کار با بستههای بزرگتر، شرکت مخابراتی شما ممکن است الزامات بیشتری را اعمال کند. روند شما احتمالاً این سه مرحله را دنبال میکند:
1. الزامات بسته بزرگ خود را بررسی کنید
حاملهای مختلف آستانههای ابعاد و وزن متفاوتی را برای بستههایی که باید بزرگ در نظر گرفته شوند فهرست میکنند. برخی از شرکتهای حملونقل، جعبهای را که بیش از 70 پوند وزن دارد یا یک آستانه وزنی دیگر، بزرگ مینامند. دیگران به ابعاد ترکیبی بسته نگاه میکنند. برای برخی از اپراتورها، هر چیزی که بیش از 130 اینچ باشد در رده بزرگتر قرار میگیرد. مانند بستههای کوچک، برای محاسبه نرخ حمل و نقل خود باید بسته خود را اندازه گیری و وزنکنید. اگر بسته شما با شرکت حامل انتخابی شما بزرگ در نظر گرفته شود، ممکن است لازم باشد شرایط خاصی را دنبال کنید. به عنوان مثال، ممکن است از شما خواسته شود که از جعبه راه راه استفاده مجدد نکنید و مطمئن شوید که وزن خاصی را در خود نگه میدارد. هنگامیکه محصول خود را برای حمل و نقل آماده میکنید، ممکن است لازم باشد یک برچسب احتیاط ویژه که وزن بسته را نشان میدهد اضافه کنید تا بسته شما توجهی را که شایسته آن است دریافت کند.
2. گزینههای حمل و نقل و نرخها را بررسی کنید
اگر بسته شما در محدوده بزرگی برای حامل انتخابی شما قرار میگیرد، باید هزینه حمل و نقل اضافی را بپردازید. حتی ممکن است مجبور شوید برای محمولههای بسیار بزرگ که خارج از ابعاد استاندارد بزرگ هستند، با شرکت حامل خود در مورد نرخهای ویژه صحبت کنید. شرکتهایی که در بستههای کوچک تخصص دارند، بستههای بزرگ را با هزینه اضافی دریافت میکنند. سایر ارائه دهندگان بسته شما را تحویل میدهند و به جای تحویل معمولی، آن را به عنوان یک محموله بار طبقه بندی میکنند. همچنین میتوانید خدمات تحویل اختصاصیمانند Street Fleet را انتخاب کنید. با کامیونهای بارانداز در ناوگان ما، میتوانیم بارهایی به اندازه پالت را در خود جای دهیم و آنها را به سرعت تحویل دهیم. هنگام حمل اقلام بزرگ، تعادل بین قیمت و کیفیت بسیار مهم است. کار با یک پیک تضمین میکند که محصولات شما به سرعت توسط یک راننده یونیفرم تحویل داده میشود. آنها نهایت دقت را در فرآیند حمل و نقل برای جلوگیری از آسیب رساندن به کالای بزرگ، سنگین و اغلب با ارزش شما خواهند داشت.
3. ارسال خود را تأیید و آماده کنید
هنگامیکه برای ادامه با یک شرکت مخابراتی انتخابی آماده هستید، سفارش خود را رزرو میکنید و دستورالعملهای شرکت مخابراتی خود را دنبال میکنید تا آن را برای تحویل یا تحویل آماده کنید. برچسبهای حمل و نقل خود و هر برچسب ویژه مورد نیاز برای بسته بندیبزرگ خود را چاپ و وصل کنید. سپس بسته شما برای حامل آماده خواهد شد.
نحوه ارسال اقلام شکننده
اگر اقلام شکسته به دستتان برسد، ممکن است نگران بازگرداندن کالاها و بررسیهای احتمالی بد و مشتریان از دست رفته باشید. به همین دلیل است که دانستن نحوه بسته بندیو ارسال اقلام شکننده ضروری است. بیشتر تفاوتها در رویکرد حمل و نقل شما به بسته بندیاقلام شکننده شما مربوط میشود. اندازه مناسب جعبهرا انتخاب کنید و هر مورد را جداگانه بپیچید. اقلام را با حداقل 3 اینچ بالشتک بر خلاف 2 اینچ معمولی، با خیال راحت بسته بندیکنید. همانطور که اقلام خود را برای حمل و نقل با رعایت تمام الزامات حامل آماده میکنید، مطمئن شوید که برچسب حمل و نقل را روی بزرگترین سطح قرار داده اید. این کمک میکند تا اطمینان حاصل شود که بسته شما در طول حمل و نقل صاف میماند و از محتویات آن محافظت میکند. افزودن برچسب “شکننده” به جعبه همچنین میتواند به پرسنل یادآوری کند که بسته شما را با احتیاط حمل کنند. بیاموزید که چگونه ناوگان خیابانی میتواند تحویل کسب و کار شما را انجام دهد.
گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن)با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپو تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویسهای جامع تبلیغاتو چاپقادر است ایدهها وخواستههای تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاوردر زمینه رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماسحاصل فرمایید.
این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / مشاوره تبلیغاتیمیباشد.
کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح نقش، بسته بندی، بسته بندی محصولات، ارسال محصولات، نحوه بسته بندی، حمل و نقل، طراحی سئو، طراحی سایت، رنگ شناسی، روانشناسی رنگ، ترکیب رنگ، دکوراسیون، دکوراسیون داخلی، رنگ اصلی، چاپ، برندسازی، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، چاپ برچسبهای تبلیغاتی، بازاریابی، آماده سازی فایل، آماده سازی طرح، فایل چاپ، طراحی، چاپ دیجیتال.